Glenn Gould
Teodor Vinčić
Wertheimer
Joakim Tasić
Noah
Stojša Oljačić
Mary / Mozart
Lenka Petrović
regia
Nataša Radulović
coregrafia
Marta Bjelica
decorul
Jasmina Holbus
costumele
Marija Marković Milojev
manager tehnic
György Bajkó
muzica
Ana Krstajić
Evocarea convingătoare a procesului artistic al unei expresii artistice prin intermediul unei alte arte este o sarcină foarte dificilă și provocatoare. Este deosebit de dificil să vorbești despre
muzică prin intermediul teatrului, deoarece muzica este abstractă, iar teatrul se bazează pe prezența fizică a actorilor și pe acțiunea lor concretă în spațiu. De aceea, pare logic să decidem că, în momentele în care actorii „joacă” cântând la pian, ei dansează literalmente – arta dansului și muzica merg într-adevăr împreună.
Marina Milivojević Mađarev: Troje čine gužvu [Trei fac aglomerație], Vreme
În timp ce luptăm cu ambiție și dăruire pentru idealul unui profesionist de top, o întâlnire neașteptată cu Cel mai bun ne împinge dur să ne confruntăm cu faptul că nu-i vom atinge niciodată nivelul. Ceea ce nu știm este că el însuși se află în coșmarul propriei realizări că poate fi întotdeauna mai bun și că, indiferent cât de mult ne apropiem de vârf, acesta este întotdeauna la un pas distanță. Există oare perfecțiunea absolută? Care este prețul ei? Este posibil să o atingem fără a ne pierde în această tentativă? Împletind povestea legendarului pianist Glenn Gould cu celebra rivalitate dintre Mozart și Salieri, piesa ridică întrebări eterne despre artă, invidie, perfecțiune, dar și despre (ne)acceptarea propriilor limite.